Днипро - доставка из США в Украину

Тема у розділі 'Dnipro - доставка из США в Украину', створена користувачем Yura Ost, 28 кві 2015.

  1. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    Тарифы Днипро для отправок в Украину:

    Доставка авиа
    • авиа (полный сервис*) - $6.95 за 1кг. срок 3-10 рабочих дней
    • авиа ( упрощенный сервис**) - $6.25 за 1кг
    Минимальная стоимость доставки авиа :
    0.3 кг - $4.95
    до 0.5 кг - $5.95
    0.5 - 1.07 кг - $8.0



    Специальный тариф для отправки одежды и обуви

    - Авиа - $ 7.20 / кг
    - Авиа упрощенный сервис - $ 6.95 / кг

    В данном тарифе начисления за объемный вес отсутствует
    Для получения специального тарифа пишите на email - warehousenj@dniprollc.com


    * Полный сервис - возможность консолидировать (объединять) и розконсолидовуваты (разделять) Ваши входные заказ а также заказывать дополнительные фото / видео услуги.

    ** Упрощенный сервис (10% OFF) - нет возможности консолидировать (объединять) и розконслидовуваты (разделять) Ваши заказы а также невозможно заказывать дополнительные услуги. После получения мы отправляем входящее заказ без переупаковки по фактическому весу. В данном случае вы получаете скидку 10% от стоимости отправки



    Частота отправок АВИА: понедельник, вторник, среда, четверг, пятница

    Доставка морем

    • г. Киев - $ 3.25 за кг. срок 4-6 недель

    • в другие регионы Украины - $ 3.50 за кг. срок 4-6 недель

    Частота отправок: 2 отправки в неделю.
    Доставка быстрым морем (EXPEDITE)

    • г. Киев - $ 4.25 за кг. срок 3-4 недели

    • в другие регионы Украины - $ 4.50 за кг. срок 3-4 недели

    Частота отправок: 2-3 отправки в неделю.

    Все посылки морем весом до 1,5кг оплачиваются по минимальному тарифу 1,5кг.

    Цена указана для любого типа товара.
    Бесплатное хранение товара на складе - 45 дней
    Плата за входящие на складах
    склад в NJ - отсутствует
    склад в DE - $1 за каждый входящий трек номер

    Доставка по Украине осуществляется службой "Нова Пошта"

    Более подробные тарифы и условия https://dniprollc.com/uk/ukraina-ua/tovariv/






    Адреса складов Днипро:
    Основной склад

    Название компании: Dnipro LLC
    645 West 1st Avenue,
    Roselle, NJ 07203
    dn: ХХХХ-XX
    tel: 1-908-241-2190

    Склад в без налоговом штате
    Название компании: Dnipro LLC
    171 Edgemoor Road,
    Wilmington, DE 19809
    dn: ХХХХ-XX
    tel: 1-302-351-8293
    Официальный сайт компании: http://dniprollc.com
    Контакты Днипро:
    INFO@DNIPROLLC.COM Официальный e-mail компании
    dnipronj@gmail.com Склад, вопросы по отправкам в Украину
    dniproco@aol.com бухгалтер Татьяна
    slav@dniprollc.com заказ контейнеров, перевозка автомобилей и другой техники (Слава)

    Все пожелания и замечания по работе с сайтом компании Dnipro LLC просим направлять на e-mail: sitedniprollc@gmail.com

    +1(908)2412190- телефон склада Днипро в США(Саша или Юра)
    +38(03249)49922, +38(097)2194520(Андрей) - телефон склада Днипро в Червонограде
    +38(050)3582960 - телефон склада Днипро в Киеве

    -------------------------------------------------------------------------------------------
    З 25-го вересня будуть відбуватись такі нарахування:
    • Прийом посилок на склад в штаті Делавер - $1 за кожен вхідний трек (Використання складу в безподатковому штаті)
    • Реєстрація трека за клієнта йому в кабінет - $0.25 за кожен вхідний трек ( У випадку коли вхідний трек не зареєстрований клієнтом в особистому кабінеті до момента поступлення на склад і ми можемо його ідентифікувати)
    • Нарахування за перенесення вхідної посилки зі складу неопізнаних в кабінет клієнта - $2 за кожен вхідний трек (Вхідний трек попадає на скад вияснень(неопізнаних) в тому випадку коли клієнт не вказав вірно особистий код і ми не можемо ідентифікувати його, тобто клієнт не зробив реєстрацію цього трека до момента приходу на наш склад)
    • Консолідація вхідних треків - $2 за кожну консолідацію (Консолідація - упакування вхідних треків, які вказав клієнт, в одну вихідну посилку)
    • Зберігання вхідних треків після перебування їх більше 45 днів на нашому складі - $7 за тиждень (Після перебування вхідного трека більше 120 днів на нашому складі, без будь яких дій з ним, може відбутись його утилізація)
    • Зберігання вихідних посилок (на які виставлений інвойс) більше 1 тижня - $7 за тиждень
    1. Реєстрація нового замовлення (трекінгу)

    [​IMG]

    1) Повний сервіс – можливість консолідувати(обєднувати) та розконсолідовувати(розділяти) Ваші вхідні замовлення а також замовляти додаткові фото/відео послуги.

    2) Спрощений сервіс (10% OFF) – немає можливості консолідувати(обєднувати) та розконслідовувати(розділяти) Ваші замовлення а також неможливо замовляти додаткові послуги. Після отримання ми відправляємо вхідне замовлення без перепакування по фактичній вазі.


    2. Після натиснення кнопки створення нового вхідного замовлення відкривається форма для заповнення всіх необхідних даних. НОВЕ ЗАМОВЛЕННЯ – ПОВНИЙ СЕРВІС

    (http://joxi.net/KAx7Wy0h0RbL28)

    [​IMG]

    А) В поле трекінг потрібно ввести трек номер який ви отримали після замовлення товару для його подальшого відслідковування. В даному випадку для прикладу testtest1

    Б) Якщо відомо службу доставки то також можете ввести службу. В іншому випадку можна залишити службу – «Не определена».

    В) В полі назва товару потрібно ввести опис замовлення, в даному випадку – «Джинси». Також ціна і кількість.

    Г) Якщо у вас в замовленні знаходиться декілька товарів, то за допомогою кнопки – «Добавить еще товар» ви можете ввести опис іншого товару якій міститься в замовленні під даним трекінг номером. Наприклад як на нище приведеному скіншоті ми описали – «Туфлі».


    (http://joxi.ru/KAgXOQRC09VQrl)

    [​IMG]

    Д) В поле ссилка ви можете ввести ссилку на товар, в поле примітка можете вставити якісь позначення для себе, наприлкад – «Для сестри». Ці поля не є обовязковими для заповнення.

    Е) Поле приблизна вага є обовязковою для заповнення.

    Є) Нижче ви можете вибрати додаткові послуги для вашого вхідного замовлення та прикріпити інвойс.

    http://joxi.ru/EA4Z3E0Ckaq5mb

    [​IMG]

    Ж) Зберегти.



    3. Після збереження ви можете переглянути ваше замовлення.

    http://joxi.ru/E2p9Nl7c0YJoAY

    [​IMG]

    4. Після того як ваше замовлення прибуде до нас на склад ви побачите статус – «Получено» в рядку статусу посилки. Також ви будете бачити його вагу.

    http://joxi.ru/Drl91Lxc6310mP

    [​IMG]

    5. Після отримання Ви можете переглянути фото вашої посилки розгорнувши форму замовлення та пересунувшись вниз та натиснути – «Показати»

    http://joxi.ru/ZrJ0Z3xcy67x2j


    [​IMG]

    Тут у вас є можливість зробити зайвку на повернення. Є дві опції повернення

    [​IMG]

    - якщо у вас є стікер з трекінг номером на повернення то ви вибираєте відповідну опцію і завантажуєте його. В даному випадку вам прийде інвойс в розмірі $5 за service fee

    - якщо у вас немає стікера то ви вибираєте опцію щоб ми самостійно зробили лейбу і виставили вам рахунок.

    В даному випадку ви отримаєте інвойс з вартість послуг повернення і трек номер повернення

    6. ВАЖЛИВО!!! Вміст замовлення а саме опис товару, ціна, к-ть ви можете редагувати до того як подаєте замовлення на консолідацію.


    7. Збір замовлень на консолідацію.


    А) Вибрати ваші вхідні замовлення на консолідацію ви можете відмітивши їх «галочками». Після цього в кінці списку вхідних замовлень стає активна кнопка – «Створити посилку» яку потрібно натиснути.



    http://joxi.ru/vAWpNgEcz6eRrW


    [​IMG]


    http://joxi.ru/12MN3XycWLEvAJ


    [​IMG]

    Б) Після натиснення відкриється форма щойно створеної вами консолідації де потрібно ввести дані відправника, це ви, також відправників ви можете добавити с списку відправників або натиснути додати одразу на формі, та отримувача(Отримувачів ви можете створити в розділі отримувачів).


    http://joxi.ru/82QNxyJcNRogAd


    [​IMG]


    ВАЖЛИВО!!! В полі «Адреса отримувача для митних документів» НЕ МОЖЕ БУТИ АДРЕС ОТРИМУВАЧА НА НОВІЙ ПОЧТІ А ТІЛЬКИ ОСОБА З ФІЗИЧНИМ АДРЕСОМ ПРОЖИВАННЯ! ТОБТО АДРЕСА ОТРИМУВАЧІВ СТВОРЕНІ ЗІ СПОСОБОМ ОТРИМАННЯ – «ОТРИМАННЯ ЗА ПОШТОВОЮ АДРЕСОЮ ОТРИМУВАЧА.


    [​IMG]



    При введені отримувачів зверніть увагу на правильну реєстрацію отримувача

    Є отримувачі:

    - для митних документів (це отримувач який буде вказаний в митній декларації при проходженні митниці)

    - отримувач на складі Нова Пошта (фактична особа яка буде забирати посилку)

    - отримувач за адресою отримання (курєрська доставка по вказаній вами адресі)


    Якщо у списку міст відсутній ваш населений пункт ви можете натиснути галочку “моє місто або вулиця не існує в довідниках” і після цього у вас буде змога прописати адресу вручну.




    Г) Після заповнення відправника та отримувача ви можете застрахувати вашу консолідацію вказавши в поле загальна сума страхування. Ваша посилка застрахована автоматично на суму 60дол. Вказавши більше вам буде нараховано додатково 2.5% від вказаної суми. Також вибрати додаткові послуги.


    Д) В кінці залишається вибрати спосіб доставки, в даному випадку АВІА.


    http://joxi.ru/BA0WKgquR4Lq2y

    [​IMG]


    Е) Після заповнення всіх даних ви можете зберегти консолідацію, та вона залишиться в цьому ж розділі. В подальшому ви можете редагувати її або добавляти/видаляти замовлення.


    ВАЖЛИВО!!! ЗАЯВКА НА КОНСОЛІДАЦІЮ ПЕРЕХОДИТЬ ДО НАС НА ОПРАЦЮВАННЯ ТОДІ І ТІЛЬКИ ТОДІ КОЛИ ВИ ПІДТВЕРДИЛИ ЦЕ НАТИСНУВШИ КНОПКУ – «НА ОПРАЦЮВАННЯ». ВОНА АКТИВНА ТІЛЬКИ В ТОМУ ВИПАДКУ КОЛИ ВСІ ВХІДНІ ЗАМОВЛЕННЯ ЯКІ ВИ ЗІБРАЛИ НА КОНСОЛІДАЦІЮ ОТРИМАНІ!!! ВИ МОЖЕТЕ ДОБАВЛЯТИ ЩЕ НЕОТРИМАНІ ВХІДНІ ЗАМОВЛЕННЯ НА КОНСОЛІДАЦІЮ, ТОБТО НАПЕРЕД, АЛЕ ОСТАТОЧНО ПЕРЕДАТИ ЇЇ НА ОПРАЦЮВАННЯ ЗМОЖЕТЕ ЛИШЕ ПІСЛЯ ОТРИМАННЯ НАМИ ВСІХ ВХІДНИХ ЗАМОВЛЕНЬ, ТА НАТИСНУВШИ КНОПКУ – «НА ОПРАЦЮВАННЯ»!

    ЄДИНЕ ВИКЛЮЧЕННЯ В ЦЬОМУ ВИПАДКУ Є ВИБІР EXPRESS (ПІСЛЯ ОТРИМАННЯ ВСІХ ЗАМОВЛЕНЬ, СТВОРИТИ ТА ВІДПРАВИТИ КОНСОЛІДАЦІЮ АВТОМАТИЧНО). НАВІТЬ ЯКЩО ВСІ ВХІДНІ ЗАМОВЛЕННЯ ЯКІ ВИ ДОБАВИЛИ В КОНСОЛІДАЦІЮ ЩЕ НЕ ОТРИМАНІ, ТО ПІСЛЯ ОТРИМАННЯ ЦЯ КОНСОЛІДАЦІЯ АВТОМАТИЧНО ПЕРЕХОДИТЬ ДО НАС НА ОПРАЦЮВАННЯ. ТОМУ НА МОМЕНТ ВИБОРУ EXPRESS БУДЬТЕ ВПЕВНЕНІ ЩО ВИ ОСТАТОЧНО ЗІБРАЛИ КОНСОЛІДАЦІЮ ТА ВВЕЛИ ВІРНО ІНФОРМАЦІЮ В ДИКЛАРАЦІЮ!!!


    http://joxi.ru/KAx7Wy0h0Ew628

    [​IMG]


    http://joxi.ru/5md3awKsdO1kr1

    [​IMG]



    ДEКЛАРАЦІЯ!!! ЦЕ ВІКНО ПОЯВЛЯЄТЬСЯ КОЖНОГО РАЗУ ПІСЛЯ НАТИСНЕННЯ КНОПКИ «ЗБЕРЕГТИ» КОНСОЛІДАЦІЮ АБО «НА ОПРАЦЮВАННЯ». ТУТ ВИ ВІДПОВІДАЄТЕ ЗА ОПИС КОНСОЛІДАЦІЇ ТА ПІДТВЕРДЖУЄТЕ МИТНУ ВАРТІСТЬ.

    АВТОМАТИЧНО ТУДИ ЗАПИСУЄТЬСЯ ІНФОРМАЦІЯ ПО ВХІДНИМ ЗАМОВЛЕННЯМ, ТОМУ ДО ЦЬОГО ЯКЩО ВИ ВСЕ ПРАВИЛЬНО ЗАПОВНИЛИ ТО ТІЛЬКИ ПІДТВЕРДЖУЄТЕ ЦЕ. ЯКЩО ПОТРІБНО ДОДАТИ, ЗАБРАТИ АБО ВІДРЕДАГУВАТИ ВМІСТ ТО ТУТ ЦЕ МОЖНА ЗРОБИТИ.


    Є) Після того коли всі вхідні замовлення отримані в зібраній консолідації та ви передали на обробку натиснувши кнопку – «На обробку» або у вас було відмічено EXPRESS і вона автоматично передалася на обробку то ваша консолідаця попадає в розділ – «Посилки на обробці».


    Розконсолідація (розділення треку на кілька окремих посилок)

    Вартість послуги - $2 за кожну розконсолідовану коробку

    Для розділення трека на кілька коробок необхідно:

    1. У розділі вхідні посилки зайти в трек і натиснути кнопку “на розконсолідацію”


    [​IMG]

    Після цього у вас відкривається форма розконсолідації

    Тут вам необхідно описати що саме і в якій кількості потрібно упакувати в кожну коробку.

    Після того як ви описали що має бути в першій коробці ви вибираєте “добавити box” і відповідно формуєте другу коробку. Робити це стільки разів на скільки вам потрібно буде розділити трек.


    [​IMG]

    Після цього як ви створили потібну вам кількість боксів необхідно натиснути кнопку зберегти

    [​IMG]

    Після цього замовлення переміститься в розділ розконсолідація і буде очікувати на опрацювання.

    В даному прикладі ми подали трек testGE на розконсолідацію на 3 частини

    [​IMG]

    Також ви можете зайти в саму заявку і перевірити створену вами розконсолідацію


    [​IMG]

    Також у вхідних посилках у вас появляться розконсолідовані вами треки які ви можете ставити на відправку. Спершу буде статус “очікує отримання” а після опрацювання замовлення зміниться на “отримано”

    [​IMG]

    Кожну створену вами посилку ви можете ставити на відправку потрібним вам способои доставки і на потрібного вам отримувача

    1. Для того щоб оплатити інвойс за доставку вам потрібно перейти в розділ «Рахунки до оплати». Тут ви можете побачити всі інвойси які виставленні за консолідації які вже зібрані та відправленні.

    http://joxi.ru/nAyMd7lhDRqyAZ

    [​IMG]

    2. Відкрийте інвойс який ви хочете оплатити.

    http://joxi.ru/Vrw961GcD0qP2X

    [​IMG]

    3. Якщо у вас є достатньо коштів на рахунку (в цьому випадку 21$, а сумма інвойсу 9$), то кнопка «Оплатити з вашого рахунку» є активна і ви можете натиснувши її оплатити відкритий інвойс. Після цього розділі «Рахунки до оплати» ви можете побачити що даний вже оплачений.


    http://joxi.ru/l2ZQg0zIXXzxmJ

    [​IMG]


    4. Якщо ж на рахнку у вас не достатньо коштів для оплати інвойсу, то активною буде тільки кнопка «Оплатити через Paypal». В цьому випадку оплата відбудеться через Пейпел, тобто буде знято з пейпел рахунку сумму яку потрібно щоб оплатити відкритий інвойс + 4% комісія пейпел.

    http://joxi.ru/n2YVqGptaaM1A6


    [​IMG]


    Також ви можете поповнити рахунок на ту різницю якої не вистачає для оплати інфойсу а після цього оплатити інвойс зі свого рахунку. Щоб поповнити свій рахунок вам потрібно натиснути на ссилку поповнити яка знаходиться під аватаркою в кабінеті.

    ___________________________
    ЧаВо и ответы Юрия:
    1) можете ли вы отправить посылку в США
    - Ми відправляємо лише з США
    2) если одновременно отправить несколько посылок на разных получателей с маленьким весом, как будет насчитан инвойс?
    - Вага коробок за одне відправлення сумується
    В разделе Помощь расписано все доступно, но т.к. зачастую возникают вопросы, подкреплю скринами.
    Итак, читаем раздел Помощь
    Для существующих клиентов новая регистрация не нужна. Вы можете использовать Ваш предыдущий логин и пароль, которыми Вы пользовались на старом сайте.
    Если Вы не были ранее зарегистрированы в старой версии, то проходим процесс регистрации на новой версии
    [​IMG]

    Войдя на сайт, пользуясь вашим логином и паролем, на главной странице Вы увидите информацию с нашим адресом, который нужно указывать для доставки Вашего товара, и сгенерированный системой dni номер.

    Dn номер – это ваш уникальный код клиента, который помогает нам распознать посылку даже в том случае, когда продавец забыл указать Ваше имя или фамилию; также этот код значительно помогает и ускоряет сортировку и консолидацию грузов.

    идентификатор клиента компании Днипро:
    dni XXXX-X - в штате NJ,
    и точно такой же идентификатор, отличающийся одним символом
    dnd XXXX-X в штате DE
    [​IMG]

    Переходим к пункту Трекинги

    В верхнем левом углу окна вы увидите пункт Добавить трекинг, нажав на который Вы получите форму, которую нужно заполнить, указав информацию о посылке.
    [​IMG]



    [​IMG]
    Сохраняем.
    Аналогичная процедура, если Вы ожидаете безтрековую посылку. Вносите ее так же. Справа от поля для номера трекинга ставите галочку в окошке no track , в поле появляется уникальный номер Днипро для Вашей безтрековой посылки. Когда она появится на складе, ее должны будут отметить, как прибывшую.
    [​IMG]


    В версии сайта dniprollc.com при добавлении трекинга есть возможность прикрепить инвойс и добавить ссылки (Url) на позиции, находящиеся в ожидаемом трекинге. Так же можно указывать вес посылки, если Вы его четко знаете (например, некоторые магазины указывают вес с точностью до единиц (продукты питания, корм для животных, косметика и др.). Если вес Вам не известен, эту графу можно не заполнять.
    [​IMG]
    Трек добавлен, теперь ожидаем его прибытие на склад.
    [​IMG]

    Все поступившие на склад треки, сканируются. Поэтому, после получения Вашей посылки, в графе Статус появится сообщение На складе.
    [​IMG]

    Получив отметку На складе, трек готов к дальнейшим операциям, таких как консолидация и получение статуса Отправить.

    В графе Действие есть опция В посылку, которая позволяет добавлять различные трек номера в одну виртуальную коробку.
    [​IMG]
    Перед созданием такой коробки необходимо перейти к разделу Адреса, нажать в левом верхнем углу Добавить адрес,
    [​IMG]

    Появляется окошко с полями для заполнения. Заполняем форму, указывая данные Вашего получателя.

    [​IMG]
    Таких получателей можно добавлять несколько, присвоив им имя или наш код, и выбирать адрес доставки при создании коробки в пункте В посылку.
    [​IMG]
    Так же, если у Вас уже есть созданная ранее посылка в статусе Hold, и Вы желаете в нее внести поступивший на склад трекинг, в опции Посылка (см. скрин выше) из выпадающего меню выбираете номер необходимой посылки и сохраняете в ней данный трекинг.

    Есть еще одна удобная опция.
    Если у Вас ожидается посылка (срочная отправка, либо имеющая уже минимальный вес для отправки), в разделе Трекинги Вы можете воспользоваться опцией Сразу создать посылку. Так же заполняете все необходимые поля и присваиваете команду Hold или Send.
    [​IMG]


    Если у Вас уже есть созданные посылки, находящиеся в статусе ожидания (Hold), можно в поле Примечания вносить свои пометки и рекомендации по отправке данной консолидации, а так же, вносить или удалять трекинги
    [​IMG]



    Пример: (данный трекинг редактировался с учетом команды Отправить )
    [​IMG]

    Сохраняем.
    В графе Примечания видим свои рекомендации
    [​IMG]
    ***
    Если трекинг удален из посылки, то в разделе Трекинги он появится вновь с пометкой В посылку (и его можно будет, например, редактировать или перенести в другую Вашу посылку, или выполнить любые другие действия до момента его консолидации и отправки со склада)
    [​IMG]

    После того, как Ваша посылка получает команду Отправить, ей присваивается внутренний номер Днипро
    ХYZхyz01 номер борта(контейнера)101 (и далее, в зависимости от количества мест)
    [​IMG]

    И после отправки со склада, посылка получает статус Отправлено
    [​IMG]

    [​IMG]
    Ну, и из собственной практики, дабы не засорять в своем ЛК раздел Трекинги и Посылки, полученные посылки (после сверки с пришедшими трекингами) отправляю в Архив
    [/I]
    1. Реєстрація нового замовлення (трекінгу)

    1) Повний сервіс – можливість консолідувати(обєднувати) та розконсолідовувати(розділяти) Ваші вхідні замовлення а також замовляти додаткові фото/відео послуги.

    2) Спрощений сервіс (10% OFF) – немає можливості консолідувати(обєднувати) та розконслідовувати(розділяти) Ваші замовлення а також неможливо замовляти додаткові послуги. Після отримання ми відправляємо вхідне замовлення без перепакування по фактичній вазі.

    2. Після натиснення кнопки створення нового вхідного замовлення відкривається форма для заповнення всіх необхідних даних. НОВЕ ЗАМОВЛЕННЯ – ПОВНИЙ СЕРВІС

    (http://joxi.net/KAx7Wy0h0RbL28)

    А) В поле трекінг потрібно ввести трек номер який ви отримали після замовлення товару для його подальшого відслідковування. В даному випадку для прикладу testtest1

    Б) Якщо відомо службу доставки то також можете ввести службу. В іншому випадку можна залишити службу – «Не определена».

    В) В полі назва товару потрібно ввести опис замовлення, в даному випадку – «Джинси». Також ціна і кількість.

    Г) Якщо у вас в замовленні знаходиться декілька товарів, то за допомогою кнопки – «Добавить еще товар» ви можете ввести опис іншого товару якій міститься в замовленні під даним трекінг номером. Наприклад як на нище приведеному скіншоті ми описали – «Туфлі».

    (http://joxi.ru/KAgXOQRC09VQrl)

    Д) В поле ссилка ви можете ввести ссилку на товар, в поле примітка можете вставити якісь позначення для себе, наприлкад – «Для сестри». Ці поля не є обовязковими для заповнення.

    Е) Поле примірна вага є обовязковою для заповнення.

    Є) Нижче ви можете вибрати додаткові послуги для вашого вхідного замовлення та прикріпити інвойс.

    http://joxi.ru/EA4Z3E0Ckaq5mb

    Ж) Зберегти.

    3. Після збереження ви можете переглянути ваше замовлення.

    http://joxi.ru/E2p9Nl7c0YJoAY

    4. Після того як ваше замовлення прибуде до нас на склад ви побачите статус – «Получено» в рядку статусу посилки. Також ви будете бачити його вагу.

    http://joxi.ru/Drl91Lxc6310mP

    5. Після отримання Ви можете переглянути фото вашої посилки розгорнувши форму замовлення та пересунувшись вниз та натиснути – «Показати»

    http://joxi.ru/ZrJ0Z3xcy67x2j

    6. ВАЖЛИВО!!! Вміст замовлення а саме опис товару, ціна, к-ть ви можете редагувати до того як подаєте замовлення на консолідацію.

    7. Збір замовлень на консолідацію.

    А) Вибрати ваші вхідні замовлення на консолідацію ви можете відмітивши їх «галочками». Після цього в кінці списку вхідних замовлень стає активна кнопка – «Створити посилку» яку потрібно натиснути.

    http://joxi.ru/vAWpNgEcz6eRrW

    http://joxi.ru/12MN3XycWLEvAJ

    Б) Після натиснення відкриється форма щойно створеної вами консолідації де потрібно ввести дані відправника, це ви, також відправників ви можете добавити с списку відправників або натиснути додати одразу на формі, та отримувача(Отримувачів ви можете створити в розділі отримувачів).

    http://joxi.ru/82QNxyJcNRogAd

    ВАЖЛИВО!!! В полі «Адреса отримувача для митних документів» НЕ МОЖЕ БУТИ АДРЕС ОТРИМУВАЧА НА НОВІЙ ПОЧТІ А ТІЛЬКИ ОСОБА З ФІЗИЧНИМ АДРЕСОМ ПРОЖИВАННЯ! ТОБТО АДРЕСА ОТРИМУВАЧІВ СТВОРЕНІ ЗІ СПОСОБОМ ОТРИМАННЯ – «ОТРИМАННЯ ЗА ПОШТОВОЮ АДРЕСОЮ ОТРИМУВАЧА.

    http://joxi.ru/krD05dac9BjVrp

    Г) Після заповнення відправника та отримувача ви можете застрахувати вашу консолідацію вказавши в поле загальна сума страхування. Ваша посилка застрахована автоматично на суму 60дол. Вказавши більше вам буде нараховано додатково 2.5% від вказаної суми. Також вибрати додаткові послуги.

    Д) В кінці залишається вибрати спосіб доставки, в даному випадку АВІА.

    http://joxi.ru/BA0WKgquR4Lq2y

    Е) Після заповнення всіх даних ви можете зберегти консолідацію, та вона залишиться в цьому ж розділі. В подальшому ви можете редагувати її або добавляти/видаляти замовлення.

    ВАЖЛИВО!!! ЗАЯВКА НА КОНСОЛІДАЦІЮ ПЕРЕХОДИТЬ ДО НАС НА ОПРАЦЮВАННЯ ТОДІ І ТІЛЬКИ ТОДІ КОЛИ ВИ ПІДТВЕРДИЛИ ЦЕ НАТИСНУВШИ КНОПКУ – «НА ОПРАЦЮВАННЯ». ВОНА АКТИВНА ТІЛЬКИ В ТОМУ ВИПАДКУ КОЛИ ВСІ ВХІДНІ ЗАМОВЛЕННЯ ЯКІ ВИ ЗІБРАЛИ НА КОНСОЛІДАЦІЮ ОТРИМАНІ!!! ВИ МОЖЕТЕ ДОБАВЛЯТИ ЩЕ НЕОТРИМАНІ ВХІДНІ ЗАМОВЛЕННЯ НА КОНСОЛІДАЦІЮ, ТОБТО НАПЕРЕД, АЛЕ ОСТАТОЧНО ПЕРЕДАТИ ЇЇ НА ОПРАЦЮВАННЯ ЗМОЖЕТЕ ЛИШЕ ПІСЛЯ ОТРИМАННЯ НАМИ ВСІХ ВХІДНИХ ЗАМОВЛЕНЬ, ТА НАТИСНУВШИ КНОПКУ – «НА ОПРАЦЮВАННЯ»!

    ЄДИНЕ ВИКЛЮЧЕННЯ В ЦЬОМУ ВИПАДКУ Є ВИБІР EXPRESS (ПІСЛЯ ОТРИМАННЯ ВСІХ ЗАМОВЛЕНЬ, СТВОРИТИ ТА ВІДПРАВИТИ КОНСОЛІДАЦІЮ АВТОМАТИЧНО). НАВІТЬ ЯКЩО ВСІ ВХІДНІ ЗАМОВЛЕННЯ ЯКІ ВИ ДОБАВИЛИ В КОНСОЛІДАЦІЮ ЩЕ НЕ ОТРИМАНІ, ТО ПІСЛЯ ОТРИМАННЯ ЦЯ КОНСОЛІДАЦІЯ АВТОМАТИЧНО ПЕРЕХОДИТЬ ДО НАС НА ОПРАЦЮВАННЯ. ТОМУ НА МОМЕНТ ВИБОРУ EXPRESS БУДЬТЕ ВПЕВНЕНІ ЩО ВИ ОСТАТОЧНО ЗІБРАЛИ КОНСОЛІДАЦІЮ ТА ВВЕЛИ ВІРНО ІНФОРМАЦІЮ В ДИКЛАРАЦІЮ!!!

    http://joxi.ru/KAx7Wy0h0Ew628

    http://joxi.ru/5md3awKsdO1kr1

    ДИКЛАРАЦІЯ!!! ЦЕ ВІКНО ПОЯВЛЯЄТЬСЯ КОЖНОГО РАЗУ ПІСЛЯ НАТИСНЕННЯ КНОПКИ «ЗБЕРЕГТИ» КОНСОЛІДАЦІЮ АБО «НА ОПРАЦЮВАННЯ». ТУТ ВИ ВІДПОВІДАЄТЕ ЗА ОПИС КОНСОЛІДАЦІЇ ТА ПІДТВЕРДЖУЕТЕ МИТНУ ВАРТІСТЬ.

    АВТОМАТИЧНО ТУДИ ЗАПИСУЄТЬСЯ ІНФОРМАЦІЯ ПО ВХІДНИМ ЗАМОВЛЕННЯМ, ТОМУ ДО ЦЬОГО ЯКЩО ВИ ВСЕ ПРАВИЛЬНО ЗАПОВНИЛИ ТО ТІЛЬКИ ПІДТВЕРДЖУЄТЕ ЦЕ. ЯКЩО ПОТРІБНО ДОДАТИ, ЗАБРАТИ АБО ВІДРЕДАГУВАТИ ВМІСТ ТО ТУТ ЦЕ МОЖНА ЗРОБИТИ.

    Є) Після того коли всі вхідні замовлення отримані в зібраній консолідації та ви передали на обробку натиснувши кнопку – «На обробку» або у вас було відмічено EXPRESS і вона автоматично передалася на обробку то ваша консолідаця попадає в розділ – «Посилки на обробці».
    Чат Потеряшки - https://t.me/lostandfoundua


    Для розыска посылок и хозяев чужих товаров
     
    Останнє редагування модератором: 6 чер 2023
    FloresEkateryna, Dark Angel, Tamila89 та 2 іншим подобається це.
  2. Катя Р.

    Катя Р. Преподаватель ШУ

    Повідомлення:
    598
    Симпатії:
    68
    Бали:
    384
    здравствуйте!подскажите пожалуйста,отправили заказ с ибей,но трека продавец не дает(и не известно даст ли в ближайшее время),как мне внести посылку в кабинет,и не будет ли проблем с ее идентификацией при получении на складе?
     
  3. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    Добрий день! Можете дати силку на товар і як була підписана і ми дамо вам трек номер під яким прийшла коробка
     
    Degen та Катя Р. подобається це.
  4. Катя Р.

    Катя Р. Преподаватель ШУ

    Повідомлення:
    598
    Симпатії:
    68
    Бали:
    384
    она еще наверное не пришла)отправлена только 10-го числа.я тогда чуть позже напишу и дам ссылку)
     
  5. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    Катя Р. подобається це.
  6. Alenka.don

    Alenka.don Преподаватель ШУ

    Повідомлення:
    643
    Симпатії:
    148
    Бали:
    374
    Рід занять:
    Мама мальчиков
    Адреса:
    Донецк-Мариуполь-Киев
    а где ваш сайт?
     
  7. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    Добрий день!
    dniprollc.com
     
  8. Катя Р.

    Катя Р. Преподаватель ШУ

    Повідомлення:
    598
    Симпатії:
    68
    Бали:
    384
    здравствуйте!я Вам выше писала за безтрековую посылку с ибей.написала на почту 15-го,что-то мне не отвечают((
    или ето из-за выходных?)
     
  9. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    Добрий день! З якого мейла ви писали або який ваш dni номер?
     
  10. khrystyna

    khrystyna Преподаватель ШУ

    Повідомлення:
    43
    Симпатії:
    8
    Бали:
    334
    Моя друга спроба і МЕГАПОЗИТИВНИЙ ВІДГУК ТУТ

    У мене вкрай негативний відгук за результатами пробної відправки.
    Перед покупкою і відправкою я телефонувала в американський офіс, щоб вирішити окремі запитання, зокрема мене запевнили, що я зможу отримати посилку НП, якщо вчасно оплачу і повідомлю їх.
    Я довго хвилювалася чекаючи оплати, після отримання рахунку оплатила в той же день, надіслала підтвердження бухгалтеру. Телефонувала в америку, та не було інтренету в еріа, як сказала бухгалтер. Через тиждень я дотелефонувалася, мені сказали телефонувати на склад в Україні.
    Також надійшла інформація з інших джерел, що за умови емейл+ дзвінок на склад в Червонограді питання з отриманням на НП буде вирішено.
    Я написала емейл на склад з повною інформацією щодо посилки і проханням відправити на визначений склад НП.
    В емейлі мені було відписано телефонувати на склад.
    Я телефонувала на склад 3 рази, і кожного разу, крім останнього мені було сказано перетелефонувати, коли посилка прийде.
    Коли посилка прийшла, її відправили Мостом, незважаючи на всі дзвінки та прохання. Вони відправляють так як напише Америка.
    При цьому Америка мала написати НП, але рекомендували з'ясовувати на складі, що склад відправить НП.
    Склалося враження, що я футбольний м'яч. Америка пиняє на українську сторону, українська сторона на американську, а я не отримую послугу, яку замовляла.
    Я дуже незадоволена співпрацею і нікому не рекомендую. Дезорганізаація та безвідповідальність, ніхто нічого не знає, ніхто ні за що не відповідає.
    Жахливі враження.
     
    Останнє редагування: 3 гру 2015
    Dolls_wl, Dudarik та sr28irishka подобається це.
  11. Катя Р.

    Катя Р. Преподаватель ШУ

    Повідомлення:
    598
    Симпатії:
    68
    Бали:
    384
    dni: 2654-1
     
  12. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    Добрий день. Поки що цього на складі не має. Можливо воно ще в дорозі оскільки відправлялось з Los Angeles, California. Коли буде доставлено ми дамо вам трек номер
     
    Катя Р. подобається це.
  13. Катя Р.

    Катя Р. Преподаватель ШУ

    Повідомлення:
    598
    Симпатії:
    68
    Бали:
    384
    а я наоборот очень рекомендую к сотрудничеству данного МФ.сотрудничаю с ними уже очень длительный период времени.всегда все было без каких либо проблем вообще(ттт)).один раз правда долго собирали посылку на отправку,но один звонок насклад-и на след день все отправлено)Отправка по Украине тоже очень быстрая.
    иногда даже счет не успеваю оплатить,а посылка уже на складе НП-вот такое доверие к клиентамcupidboy
     
    Kseniia88, Yuriy та Yura Ost подобається це.
  14. Катя Р.

    Катя Р. Преподаватель ШУ

    Повідомлення:
    598
    Симпатії:
    68
    Бали:
    384
    а теперь вот еще и очень быстрая помощь на форуме-единственное чего не хватало))
     
    Yura Ost подобається це.
  15. khrystyna

    khrystyna Преподаватель ШУ

    Повідомлення:
    43
    Симпатії:
    8
    Бали:
    334
    на жаль, не всім так щастить.
    це не перший негативний відгук про цю компанію, який стався через неузгодженість роботи американської та української сторони.
    я знала, що з цим є проблеми, але довірилися людині, яка зі мною говорила і обіцяла, що все буде гаразд.
    наразі співпраця залишила лише негативні враження, допомоги на українському складі не отримала. обіцянки ж працівників американської сторони виявилися пустими.

    вибачення, або що важливіше запевненя виправити ситуацію, від представників компанії також не було, незважаючи на те, що вони бачать цей та інший відгук. я все таки сподіваюся, що незабаром взаємодія відправляючої та отримуючої сторін буде налагоджена, клієнти не будуть страждати від непорозумінь всередині компанії.
     
  16. Beauty31

    Beauty31 Преподаватель ШУ

    Повідомлення:
    271
    Симпатії:
    56
    Бали:
    374
    І я користуюся давно послугами Дніпро і, сподіваюсь, буду користуватись надалі. Бували різні моменти (як і з іншими компаніями). Але всі мої зауваження та побажання щодо відправки завжди враховувалися працівниками в США, доставка швидка, умови транспортування деяких типів товарів найбільш вигідні для мене (можливість спокійно транспортувати вітаміни; косметику - без додаткової комісії). Був нюанс, коли оплатила за вагу, а мою оплату не підтвердила Тетяна, відповідно кілька зайвих днів мої посилки лишались в Червонограді невідправленими, але завдяки Юрі моя проблема вирішилась за один день)))
     
    Останнє редагування: 12 лип 2015
    Kseniia88, Пиксель та Yura Ost подобається це.
  17. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    Прийшли авіаборти 842 і 843
     
    Катя Р. подобається це.
  18. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    Розіслали
    авіа 844,845,846
    море 1274-1276
     
  19. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    852 завтра буде в Києві
     
  20. kox

    kox Прохожий

    Повідомлення:
    1
    Симпатії:
    0
    Бали:
    4
    почта dnipronj@gmail.com работает? представители тут есть?
     
  21. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    Добрий день! Пошта працює
     
  22. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    [BCOLOR=rgb(252, 252, 255)]Прийшли [/BCOLOR]
    [BCOLOR=rgb(252, 252, 255)]авіа 856 і 857[/BCOLOR]
    [BCOLOR=rgb(252, 252, 255)]море 1284,1285,1286[/BCOLOR]
     
  23. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    Прийшов
    авіа 861.
    Завтра буде в Києві
     
  24. kupi-v-amerike

    kupi-v-amerike Учёная степень ШУ

    Повідомлення:
    214
    Симпатії:
    53
    Бали:
    634
    Добрый день. Хочу еще раз попробовать поработать с Вами, надеюсь в этот раз более успешно. Сформировала посылочку на отправку авиа pkg55231.
    Огромная просьба, не забудьте про нее. Заранее спасибо.
     
  25. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    Добрий день! pkg55231 вже оформили. Вилітає завтра і в четвер вже буде в Україні.
     
  26. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    Прийшли
    авіа 862,863
    Завтра будуть в Києві
     
  27. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    Прийшов
    авіа 864
    Завтра буде в Києві
     
  28. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    Завтра в Києві
    авіа 865,866
    море 1089,1090,1091,1092
     
  29. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    Прийшли
    авіа 868 і 869
    море 1293,1294
     
  30. roksana

    roksana Преподаватель ШУ

    Повідомлення:
    11
    Симпатії:
    1
    Бали:
    324
    Добрый день, возможна ли отправка службой DHL со склада в Америке, и какие будут тарифы?
     
  31. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    куда отправлять?
     
  32. roksana

    roksana Преподаватель ШУ

    Повідомлення:
    11
    Симпатії:
    1
    Бали:
    324
    В Украину, Днепр
     
  33. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    в Україну ми відправляємо лише своїм сервісом
     
  34. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    Сьогодні в Києві авіа 870
     
  35. 7lulaby

    7lulaby Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    147
    Симпатії:
    12
    Бали:
    434
    добрый день, собираю у Вас посылку.Мне нужно уложиться в 150 евро,или общая сумма посілки может біть больше ?Или Вы сами решаете этот вопрос ,как ЮЭ?И вопрос -отправила на NJ,неужели будет налог на одежду в этом штате?
     
  36. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    Добрий день! Ви можете формувати посилку на ваш розсуд але бажано формувати в районі 160-180 доларів. А на рахунок податку то ви це мали бачити коли замовляли.
     
  37. 7lulaby

    7lulaby Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    147
    Симпатії:
    12
    Бали:
    434
    к сожалению не нашла, Вы не могли бы написать ?
     
  38. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    що конкретно вам написати?
     
  39. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    Завтра в Києві
    авіа 874,875
     
  40. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    Завтра в Києві
    авіа 876
    море 1297
     
  41. Godzilla

    Godzilla Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    410
    Симпатії:
    58
    Бали:
    434
    Здравствуйте!

    Впервые отправляли через вашу компанию посылки. Отправка была в этот четверг, на след. недели её реально ожидать в Украине?
    И еще вопрос, вы проходите таможню во Львове? Просто к сожалению у вас негде отследить посылки(
     
  42. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    Добрий день! Якщо відправили в четвер то на наступний тиждень ви отримаєте 100%.
    Розмитнення проходимо у Львові.
     
  43. Godzilla

    Godzilla Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    410
    Симпатії:
    58
    Бали:
    434
    Рад слышать. Подскажите пожалуйста, в какой день обычно приходит посылка если её отправили в четверг?
    Как я узнаю об успешном прохождении таможни и прибытии её на склад Новой почты? Спрашиваю, т.к. у вас негде отследить посылочку.
     
  44. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    В нас є три авіа відправки в тиждень. У вівторок, четвер і п'ятницю. Все що відправлено у вівторок в четвер(через 2 дні) вже в Україні. Все що відправлено в четвер і в п'ятницю в середу в Україні. Коли ваша посилка пройде митний контроль до вас зателефонує наш представник в Україні щоб уточнити номер складу НП на якому вам зручно буде забрати посилку. Якщо у вас виникнуть якісь питання ви можете зателефонувати на наш склад в Україні +38(03249)49922
     
  45. Godzilla

    Godzilla Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    410
    Симпатії:
    58
    Бали:
    434
    А если я заранее указал на какой склад НП отправить, они в любом случае перезвонят сообщить что таможня пройдена успешно?
     
  46. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    Якщо ви відправляли вперше то мають дзвонити в будь-якому випадку.
     
  47. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
    Завтра в Києві
    авіа 877,878
    море 1299
     
  48. kupi-v-amerike

    kupi-v-amerike Учёная степень ШУ

    Повідомлення:
    214
    Симпатії:
    53
    Бали:
    634
    Добрый день. Подскажите пожалуйста судьбу посылочки ZYKzak01N1297101X
     
  49. Yura Ost

    Yura Ost Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    273
    Симпатії:
    216
    Бали:
    434
    Адреса:
    Roselle
  50. kupi-v-amerike

    kupi-v-amerike Учёная степень ШУ

    Повідомлення:
    214
    Симпатії:
    53
    Бали:
    634
    Yura Ost подобається це.