Pokupka - доставка товарів з Англії, Німеччини, Польщі, Іспанії, Португалії, Франції та Італії!

Тема у розділі 'Почтовые службы/Услуги посредников', створена користувачем Pokupka.eu, 6 лип 2016.

  1. Pokupka.eu

    Pokupka.eu Ваша доставка з Європи

    Повідомлення:
    1,907
    Симпатії:
    3,071
    Бали:
    644
    Відкрийте для себе світ онлайн-покупок з сервісом Pokupka - вашим вікном у модні колекції Іспанії, Англії, Німеччини, Польщі, Франції, Італії та Португалії! Скористайтеся нашими неперевершеними пропозиціями та відчуйте смак справжнього європейського шопінгу.

    Pokupka.eu - це сервіс по доставці замовлень з інтернет магазинів Європи від компанії IPS Express з 10-річним досвідом в поштових відправленнях.

    Ми - ваш надійний посередник та ліцензований поштовий оператор у Польщі. Наша власна логістика і транспортна мережа гарантують вам кращі умови та найнижчі ціни на доставку!

    Ваш шлях до безмежного шопінгу починається тут: http://pokupka.eu/

    Особливість Pokupka.eu - це не лише доставка, а й унікальна послуга викупу з онлайн-магазинів Іспанії та Польщі з БЕЗКОШТОВНОЮ доставкою в Україну. Відчуйте переваги безпроблемного шопінгу!

    Умови послуги нашого викупу з магазинів Іспанії:
    • Комісія сервісу - 0%
    • Мінімальна комісія платіжної системи - 1,5%
    • 100% передплата і просте оформлення замовлень у вашому кабінеті
    • Мінімальна вартість замовлення - 30 євро.
    • Абсолютно БЕЗКОШТОВНА* доставка при замовленні від 150 євро! Якщо загальна сума замовлень менше 150 євро- доставка в Україну безкоштовна, а доставка по Україні УП/НП за рахунок отримувача.
    *доставка повністю безкоштовна при виборі доставки УП по Україні. Якщо обрана доставка НП- додатково оплачується 1,49 євро/посилка)

    Умови послуги нашого викупу з магазинів Польщі:
    • Комісія сервісу - 0%
    • Комісія платіжної системи - 1,5%
    • 0% передплата, оплата по факту викупу замовлення
    • Мінімальна вартість замовлення - 200 злотих
    • Абсолютно БЕЗКОШТОВНА* доставка при замовленні від 400 злотих! Якщо загальна сума замовлень менше 400 злотих- доставка в Україну безкоштовна, а доставка по Україні УП/НП за рахунок отримувача.
    *доставка повністю безкоштовна при виборі доставки УП по Україні. Якщо обрана доставка НП- додатково оплачується 1,49 євро/посилка)

    Графік роботи операторів по викупу: З 09:30 до 00:00 за українським часом, 7 днів на тиждень.


    Pokupka.eu - це не просто сервіс, це ваш надійний помічник у світі онлайн-шопінгу, який робить процес покупок легким і приємним. Спробуйте сьогодні і переконайтеся самі!


    Послуга віртуального адресу для самостійних покупок:
    Адреси складів знайдете у відповідному розділі після реєстрації в особистому кабінеті: https://moya.pokupka.eu/

    Тарифи:
    __________________________________________________________

    Доставка з Польщі:

    • Вартість доставки: 2,29 євро за кілограм.
    ⚠️Також доступна послуга викупу товару з польських магазинів з БЕЗКОШТОВНОЮ доставкою в Україну!

    __________________________________________________________

    Доставка з Іспанії:

    • Вартість доставки: 3,29 євро за кілограм.
    ⚠️Також доступна послуга викупу товару з іспанських магазинів з БЕЗКОШТОВНОЮ доставкою в Україну!

    __________________________________________________________

    Доставка з Португалії:

    • Вартість доставки: 3,89 євро за кілограм.

    __________________________________________________________

    Доставка з Німеччини:

    • Вартість доставки: 2,99 євро за кілограм.

    УВАГА! ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ З МАГАЗИНУ Н&М В НІМЕЧЧИНІ КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЕНО!!!

    __________________________________________________________

    Доставка з Великобританії:

    • Вартість доставки: 3,89 євро за кілограм.

    ________________________________________________


    Доставка з Франції:

    • Вартість доставки: 3,89 євро за кілограм.

    __________________________________________________________

    Доставка з Італії:
    • Вартість доставки: 3,89 євро за кілограм.

    __________________________________________________________

    Типи доставки посилок по Україні:
    • Доставка Укрпоштою на відділення або до дверей (якщо адресна доставка доступна у вашому населеному пункті) - включена в наш тариф по доставці.
    • Доставка Новою Поштою до дверей або на відділення за додаткову плату +1,49 євро за місце.
    Мінімальна вартість доставки - 5 євро з будь-якої країни. Вага посилок з різних країн сумується в межах відправки.

    Формула розрахунку:
    • Ціна за кг * вага = вартість
    • Якщо вартість < 5 євро - до оплати 5 євро
    • Якщо вартість > 5 євро - до оплати згідно фактичної ваги та тарифу доставки
    Приклад 1:
    • Одна посилка вагою 2 кг з Польщі = 2 кг * 2,29 євро/кг = 4,58 євро, що менше мінімальних 5 євро. Вартість доставки такої посилки становитиме 5 євро.
    Приклад 2:
    • Одна посилка вагою 1 кг з Польщі та 0,5 кг з Іспанії = 1 кг * 2,29 євро/кг + 0,5 кг * 3,29 євро/кг = 3,94 євро, що менше мінімальних 5 євро. Вартість доставки цих двох посилок становитиме 5 євро.
    Приклад 3:
    • Одна посилка вагою 1 кг з Польщі та 2 кг з Польщі = 1 кг * 2,29 євро/кг + 2 кг * 2,29 євро/кг = 6,87 євро, що більше мінімальних 5 євро. Вартість доставки цих двох посилок становитиме 6,87 євро.
    Приклад 4:
    • Одна посилка з Іспанії вагою 1 кг та одна посилка з Німеччини вагою 2 кг = 1 кг * 3,29 євро/кг + 2 кг * 2,99 євро/кг = 9,27 євро. Вартість доставки цих двох посилок становитиме 9,27 євро.
    Після формування посилок ваш рахунок в особистому кабінеті буде відображатися як негативний на суму вартості наших послуг. Переглянути ваш баланс можна в розділі "Стан рахунку".

    Щоб оплатити послуги, зайдіть в розділ "Стан рахунку", оберіть валюту, введіть необхідну суму та натисніть кнопку "Оплатити". Вас автоматично перенаправить на сторінку платіжної системи, де ви зможете ввести дані вашої картки та підтвердити платіж. Комісія платіжної системи становить всього 1,5%.

    Для більшої зручності ви можете внести на рахунок більшу суму, яку потім зможете використовувати для оплати майбутніх доставок.

    Вся інформація про вартість доставки та вагу кожної посилки доступна у вашому особистому кабінеті в розділі "Стан рахунку". Завдяки цьому, ви завжди матимете повний контроль над витратами.

    Оптимізація Ваги:
    • Всі посилки пакуються в пакети, за винятком тих, що містять товари, які можуть пошкодитися без картонної упаковки. Це істотно зменшує вагу посилок і, відповідно, знижує вартість доставки.
    Графік відправлень та строки:
    • Польща (віртуальна адреса та послуга викупу): відправка 1 раз на тиждень (в період розпродаж здійснюєм додаткові відправки). Строк до передачі на доставку Укрпоштою/Новою Поштою - 3-4 дні від дня виїзду машини з Польщі.
    • Німеччина: відправка по п'ятницях (виїжджають посилки, що надійшли з понеділка по четвер включно, та замовлення, що надійшли вранці у п'ятницю до відправки транспорту). Строк до передачі на доставку УП/НП - 5 днів від дня виїзду машини з Німеччини.
    • Англія: відправка раз на 1,5-2 тижні. Строк до передачі на доставку УП/НП - 7 днів від дня виїзду машини з Англії.
    • Іспанія та Португалія: відправка щотижня по неділях. Строк до передачі на доставку УП/НП - 10 днів від дня виїзду машини з Іспанії/Португалії.
    • Франція: відправка щотижня по неділях. Строк до передачі на доставку УП/НП - 10 днів від дня виїзду машини з Франції.
    • Італія: відправка щотижня по четвергам. Строк до передачі на доставку УП/НП - 7-9 днів від дня виїзду машини з Італії.
    Послуги консолідації замовлень не надаємо. Кожне замовлення оформляється як окреме міжнародне поштове відправлення. На одного отримувача може оформлятися декілька посилок, загальною вартістю до 150 євро.

    Для послуги розконсолідації обов'язковою умовою є реєстрація треку/замовлення в особистому кабінеті з вказівкою повної вартості замовлення.

    1. Відкрийте закладку "Реєстрація треку" у вашому особистому кабінеті.
    2. Натисніть "Додати товар".
    3. Вставте посилання на сайт магазину, де ви робили покупку.
    4. ️Виберіть категорію товару, наприклад, "кросівки жіночі".
    5. Внесіть загальну кількість товарів за обраною категорією.
    6. Вкажіть загальну вартість товарів у цій категорії.
    • Якщо потрібно внести додаткові позиції, натисніть "Зберегти + додати".
    • Якщо більше даних вносити не потрібно, просто натисніть "Зберегти".
    1. Ви побачите внесені позиції у закладці "Віртуальна адреса".
    2. ✅ Позначте необхідні позиції галочками.
    3. Виберіть країну складу, куди має прибути ваше замовлення.
    4. Натисніть "Зареєструвати замовлення" і введіть номер замовлення (якщо замовлення з Іспанії або Португалії) або трек-номер (якщо замовлення з Англії, Німеччини, Польщі, Франції).

    ⚠️ Важливо!
    Якщо ви не зареєструєте трек/замовлення в особистому кабінеті в закладці "Віртуальна адреса", наші співробітники зроблять це за вас. Вартість цієї послуги становить 0,19 євро за трек.

    Додаткова інформація:
    Усі замовлення скануються на польському підрозділі pokupka.eu. Інформація про ваші замовлення може з'явитись у вашому особистому кабінеті лише після їх приймання на складі у Польщі, незалежно від того, чи були вони здійснені в Німеччині, Іспанії, Португалії чи Франції.


    Умови для успішної роботи:

    - У особистому кабінеті кожного клієнта мають бути достовірні та актуальні дані отримувачів;
    - Формувати замовлення в інтернет-магазинах на суми, що не перевищують митний ліміт у 150 євро.



    Особистий кабінет: https://moya.pokupka.eu/

    Сайт: https://pokupka.eu/

    Instagram: https://www.instagram.com/pokupkaeu/


    Контакти:

    E-mail: office@pokupka.eu

    Запитання щодо складу, відправок та статусу посилок - Viber: +48536543234

    Графік роботи служби підтримки: 09:00 – 15:00 ПН-ПТ по українському часу

    Запитання, пов'язані з викупом з Польщі та Іспанії - тільки Viber: +380938505226
    Ольга
    Графік роботи операторів по викупу: 09:30 – 00:00 ПН-НД по українському часу

    Загальні питання - Viber: +48888175413 Вадим

    Офіс в Україні: 0972326699



    Pokupka.eu - замовляйте з Європи легко, отримуйте в Україні швидко!
     
    Останнє редагування: 8 лют 2024
    Leonidovna, Artemida, laanaa та 24 іншим подобається це.
  2. Kate777

    Kate777 Преподаватель ШУ

    Повідомлення:
    83
    Симпатії:
    14
    Бали:
    374
    Адреса:
    Украина
    За 12 появились ттн. Уже боюсь думать, чтобы это значило))
     
  3. mili_baby

    mili_baby Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    196
    Симпатії:
    30
    Бали:
    424
    Всем доброе утро
    Девочки кто в курсе при пересечении границы в Польшу есть период обсервации или достаточно справку при себе иметь как в Египт ?
    Терпение лопнуло
    Ждать вообще не вариант хочу ехать забирать свои заказы
     
  4. Abondar99

    Abondar99 Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    439
    Симпатії:
    396
    Бали:
    434
    Адреса:
    Rive
    А ви дізнавались чи вам віддадуть їх? Що кажуть взагалі?Я б теж не проти приїхати забрати)


    Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
     
  5. Yulia Lee

    Yulia Lee Магистр ШУ

    Повідомлення:
    99
    Симпатії:
    11
    Бали:
    274
    Адреса:
    Киев
    Они вряд ли отдавать будут...
     
  6. Yulia Lee

    Yulia Lee Магистр ШУ

    Повідомлення:
    99
    Симпатії:
    11
    Бали:
    274
    Адреса:
    Киев
    Я бы вообще готова заплатить но что б Покупка отправила любой другой компанией транспортной.Нет сил и времени.Из за них я теряю свои деньги и клиентов...Если клиент просит вернуть деньги, так как уже скоро не актуально будут ему эти вещи...А мне потом что с этим всем делать???Продавать ...Я в панике.
     
    Lesya1609 та Abondar99 подобається це.
  7. mili_baby

    mili_baby Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    196
    Симпатії:
    30
    Бали:
    424
    Значит будем решать вопрос в судебном порядке
    Они делали выкупы и заранее зная что вещи не будут доставлены
    Вещи куплены за мои деньги
    Сумы не маленькие
    Покупке стоит пойти на встречу клиенту а не топить себя дальше
    Я раз Ольге ответила по выкупу с погрешностью на счёт что не все доставили так она меня чуть ли не мошенником обозвала (а теперь что творят,они готовы деньги вернуть ? Нет так пусть платят пошлинную с tax free выходы есть всегда я не понимаю за месяц не чего не получила ,подождите...подождите...а что мне людям говорить ?
     
  8. mili_baby

    mili_baby Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    196
    Симпатії:
    30
    Бали:
    424
    Я предлагала ,другую компанию ,перекладывать физ лицами (они имеют права до 500 евро перевозить ),ави отправить ,не фига ...ждите ,чего блин ждать зимы?
     
  9. Ксюша@

    Ксюша@ Аспирант ШУ

    Повідомлення:
    66
    Симпатії:
    10
    Бали:
    224
    Адреса:
    Украина
    Поддерживаю полностью!!!
    Тем более что Мист там в 5ти минутах я так понимаю
     
  10. mili_baby

    mili_baby Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    196
    Симпатії:
    30
    Бали:
    424
    Я НЕ ПОНИМАЮ ЕСЛИ ОНИ ЗНАЛИ ЧТО С ТАМОЖНЕЙ ЖОПА ПОЧЕМУ НЕ ПРЕДУПРЕДИЛИ ? ПОЧЕМУ ЗАКАЗЫ ПРИНИМАЛИ (
     
    Abondar99 подобається це.
  11. Abondar99

    Abondar99 Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    439
    Симпатії:
    396
    Бали:
    434
    Адреса:
    Rive
    По суті навіть якби і віддали б , то з їх викупом ми б не вивезли з Польші товар) це теж не варіант, але мені цікаво теж, невже за стільки часу не можна було знайти рішення? Чому тоді коли питали чи можна купляти, то нічого не попереджували?


    Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
     
  12. mili_baby

    mili_baby Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    196
    Симпатії:
    30
    Бали:
    424
    Самый прикол если объявят себя банкротами как интайм
    почему не вывезли б ? С товаром все документы чеки
     
  13. Yulia Lee

    Yulia Lee Магистр ШУ

    Повідомлення:
    99
    Симпатії:
    11
    Бали:
    274
    Адреса:
    Киев
    Не понимаю, зачем принимали заказы на выкуп? Можно ж предупреждать? Зная такую ситуацию...Ранее выкупала сама и возила другой компанией...нет решила перейти полностью на них(((Жалею. Уже начала возвращаться к другим компаниям, видимо с ПОКУПКОЙ завершена моя практика, особенно злит служба поддержки...
     
  14. Abondar99

    Abondar99 Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    439
    Симпатії:
    396
    Бали:
    434
    Адреса:
    Rive
    Тоді не розумію, чому самому не можна забрати тоді


    Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
     
  15. Shechkina

    Shechkina Преподаватель ШУ

    Повідомлення:
    311
    Симпатії:
    76
    Бали:
    374
    В Европу не впустят без рабочей визы, либо карты резидента, либо на учебу, либо как опекун.
     
  16. Abondar99

    Abondar99 Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    439
    Симпатії:
    396
    Бали:
    434
    Адреса:
    Rive
    Варіанти як поїхати завжди є, а от чи є в тому сенс, якщо вони не захочуть віддавати


    Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
     
  17. mili_baby

    mili_baby Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    196
    Симпатії:
    30
    Бали:
    424
    А как турист ?
     
  18. mili_baby

    mili_baby Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    196
    Симпатії:
    30
    Бали:
    424
    Полицию вызывать что силой держат вещи )))
     
  19. mili_baby

    mili_baby Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    196
    Симпатії:
    30
    Бали:
    424
    Поддержка ? Какая там поддержка ,я с ними давно выгодно было но каснись чего в последние время такое хамское отношение за мои же деньги ,по началу работали супер и вопросы решали на раз два а потом видимо клиентов много стало
     
  20. Shechkina

    Shechkina Преподаватель ШУ

    Повідомлення:
    311
    Симпатії:
    76
    Бали:
    374
    как турист нельзя- пландемия, нахожусь в Польше. я б сама к ним приехала и забрала и перенаправила посылки другой компанией, но никто не отдаст( ни вещей, ни денег).
     
  21. mili_baby

    mili_baby Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    196
    Симпатії:
    30
    Бали:
    424
    А почему не отдадут ?
     
  22. mili_baby

    mili_baby Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    196
    Симпатії:
    30
    Бали:
    424
    Какой вариант знаете вы?
     
  23. Shechkina

    Shechkina Преподаватель ШУ

    Повідомлення:
    311
    Симпатії:
    76
    Бали:
    374
    что самое обидное, вещи то по сезону клиентам- уже стало холодно, а вещи с каждым днем становятся неактуальные. Идут покупать в обычные магазины и клиенты в нас разочаровываются, что им приходится 2 раза платить . и на фиг мы нужны им в дальнейшем
     
  24. mili_baby

    mili_baby Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    196
    Симпатії:
    30
    Бали:
    424
    Двойне обидно когда подставляет так перевозчик
     
  25. Ксюша@

    Ксюша@ Аспирант ШУ

    Повідомлення:
    66
    Симпатії:
    10
    Бали:
    224
    Адреса:
    Украина
    Меня очень расстраивает то что много детских курток(((((((
    Холодно уже, во что блин ребенка одевать?! Чувствую все эти куртки останутся мне
     
    zulejka подобається це.
  26. АллаБ

    АллаБ Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    216
    Симпатії:
    80
    Бали:
    434
    Адреса:
    Набережна Перемоги
    Вот кстати да, мне еще с лета было странно такое отношение к клиентам. На вайбер неделями не отвечали, заказы отправляли полтора месяца. Мне удобно было потому что я много покупаю и не надо было самостоятельно на получателей делить, ну и тарифы у них лояльные.
    Но мои клиенты готовы, например, заплатить больше за доставку , но получить вещь вовремя. Поэтому я с конца лета потихоньку уже переходила к другим, с Покупкой думала минимально оставить.
    Потом смотрю, эта хрень с таможней и думаю - надо уходить вообще, т.к. в лотерею с таможней играть нет желания)))
    И еще меня удивляют комментарии здесь некоторых пользователей- не отвлекайте покупочку, не пишите , у всех бывают задержки. Серьезно? У меня с конца мая один негатив и траблы, то заказ потеряют, то с получателями натупят и напакуют сверх лимита. То замки сами снимали , то отправляли мне отдельно без консолидации крохотные посылочки.
    Может, когда-то и был классный сервис , не спорю. Но сейчас так работать невозможно.
     
    uashopping.club та Oksana2205 подобається це.
  27. Abondar99

    Abondar99 Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    439
    Симпатії:
    396
    Бали:
    434
    Адреса:
    Rive
    Куди перейшли, якщо не секрет?


    Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
     
  28. mili_baby

    mili_baby Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    196
    Симпатії:
    30
    Бали:
    424
    У меня не на одну тысячу евро детских заказов ,клиенты пришли после рекомендации блогера да и много старых ну не суть ,представьте человек заказал первый раз скинул деньги а тут уже месяц извините простите ,а заказал на детей тёплые вещи,я уже вторую неделю не могу спать думаю о людях ,работать не могу так как такой большой вопрос не решён ,и ПОКУПКА НЕ КУЁТ НЕ МЕЛИТ ,я бы на их месте разбросала все заказы всеми возможными способами и со спокойной душой решала вопросы с таможней ,так они выбрали путь в конце которого потеряют клиентами и станут банкротами ...
     
  29. Abondar99

    Abondar99 Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    439
    Симпатії:
    396
    Бали:
    434
    Адреса:
    Rive
    Аналогічна ситуація(


    Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
     
  30. Ксюша@

    Ксюша@ Аспирант ШУ

    Повідомлення:
    66
    Симпатії:
    10
    Бали:
    224
    Адреса:
    Украина
    Блин девочки, я тоже не сплю вторую неделю, нервы просто на пределе((((
     
    Abondar99 подобається це.
  31. ira.jp

    ira.jp Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    312
    Симпатії:
    303
    Бали:
    434
    Адреса:
    Украина
    Всем привет! у меня за 11.09 появился ТТН ) думаю и у вас скоро появится
     
    Arel, Artemida та Kate777 подобається це.
  32. mili_baby

    mili_baby Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    196
    Симпатії:
    30
    Бали:
    424
    У меня заказы есть с 20.08 стоят на месте в Польше на складе (((
     
  33. Shechkina

    Shechkina Преподаватель ШУ

    Повідомлення:
    311
    Симпатії:
    76
    Бали:
    374
    как появится иак и исчезнет))) с трудом верится. А еще скажите, у всех так , что когда выкуп покупки - вещи с зары приходят без пакетов и скомканы ? а когда самостоятельно выкупаешь нормально в пакетах? или одной мне так везет?
     
  34. Abondar99

    Abondar99 Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    439
    Симпатії:
    396
    Бали:
    434
    Адреса:
    Rive
    Блін, і реально ж класний перевізник, для мене по Європі номер 1, завжди все вирішувалось і впринципі серйозних проблем не було, кабінет дуже зручний, підтримка не завжди швидко але хоч по ділу, не так як в Міст чи ЮЕ, але останні тижні просто


    Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
     
  35. ira.jp

    ira.jp Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    312
    Симпатії:
    303
    Бали:
    434
    Адреса:
    Украина
    Я всегда сама выкупаю, вещи приходят сложены аккуратно, но всегда в разных коробках) никогда не получу Зару в заре. В остальном все ок
     
  36. mili_baby

    mili_baby Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    196
    Симпатії:
    30
    Бали:
    424
    Вроде как с апреля можно С 7 апреля государственную границу Украины можно будет пересечь только автотранспортом и только в 19 пунктах пропуска.
     
  37. Оксана Мосунова

    Оксана Мосунова Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    357
    Симпатії:
    132
    Бали:
    434
    Адреса:
    Покрышево
    Девочки , сейчас действительно есть проверки с Киева в Малехов , эта информация не от покупки , как мне сказали до конца месяца вроде как они там будут , думаю как уедут все наладится .
     
    Arel, Artemida та Ronita подобається це.
  38. Abondar99

    Abondar99 Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    439
    Симпатії:
    396
    Бали:
    434
    Адреса:
    Rive
    Дуже хочеться в це вірити, бо і йти від покупки не хочу) але всеодно було б спокійніше почути від них інформацію


    Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
     
  39. Ксюша@

    Ксюша@ Аспирант ШУ

    Повідомлення:
    66
    Симпатії:
    10
    Бали:
    224
    Адреса:
    Украина
    Проверки проверками, не понимаю это что мешает упаковке товара?
    Я просто не понимаю что они там делают?!
     
  40. Оксана Мосунова

    Оксана Мосунова Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    357
    Симпатії:
    132
    Бали:
    434
    Адреса:
    Покрышево
    Это да , я тоже вчера писала , почему не сканируют и не пакуют , не понятно .
     
  41. Ronita

    Ronita Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    252
    Симпатії:
    108
    Бали:
    424
    У меня тоже самое(( Значит долго ждать придется. Не платить пошлины по чужой вине - это, конечно, хорошо. Но из-за этой упаковки теперь ждать посылку не известно сколько. А внутри вещи по сезону. Просто замечательная ситуация.
     
    Останнє редагування: 22 вер 2020
  42. mili_baby

    mili_baby Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    196
    Симпатії:
    30
    Бали:
    424
    Если там проверки нельзя ли было на другую границу поехать,Малехов это ж не единственный пункт пропуска
     
    Abondar99 подобається це.
  43. mili_baby

    mili_baby Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    196
    Симпатії:
    30
    Бали:
    424
    Да покупка для меня была как большим открытием и единственным перевозчиком за коготорого я была уверена ,но теперь это п...ц товарищи
     
    Ronita подобається це.
  44. Kate777

    Kate777 Преподаватель ШУ

    Повідомлення:
    83
    Симпатії:
    14
    Бали:
    374
    Адреса:
    Украина
    Это вы как присказку или так у кого-то было недавно?! Я просто как прочитала, так чуть инфаркт не словила.. уже и обрадоваться успела и остальные на радостях оплатила.. :crazy:
     
  45. АллаБ

    АллаБ Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    216
    Симпатії:
    80
    Бали:
    434
    Адреса:
    Набережна Перемоги
    У меня вообще возникла мысль, что их конкуренты выживают ))) Мнгоие к ним ушли из-за хороших условий, может это все специально делается.
     
    Abondar99 подобається це.
  46. mili_baby

    mili_baby Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    196
    Симпатії:
    30
    Бали:
    424
    Я им так сразу и писала ,покупка стартанула хорошо ,много клиентов ,работали как часики ...потом им нужно было расширятся набирать людей увеличивать склады и походу (делаю выводы по их запарам летом) с этим возникли проблемы...а конкуренты не дремлять
     
  47. Yulia Lee

    Yulia Lee Магистр ШУ

    Повідомлення:
    99
    Симпатії:
    11
    Бали:
    274
    Адреса:
    Киев
    мне тоже вот месяц назад сняли замок и отправили, хотела выяснить все же почему так 2 посылки, одну отправили Сняли замок, а вторую нет.Получилось 2 раза платила Новой почте ,думаете мне ответили на этот вопрос? Всем писала. Нет молчание...
     
  48. Marina49

    Marina49 Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    568
    Симпатії:
    121
    Бали:
    434
    Мне ответили , что они не знают когда посылки выйдут с таможни , у меня с 15 сентября. На вопрос почему не пакуют новые- ответ не дали .
     
  49. Artemida

    Artemida Учёная степень ШУ

    Повідомлення:
    1,628
    Симпатії:
    1,480
    Бали:
    644
    Да тут посылки и по 20 евро в маленьких коробочках уже почти две недели на таможне. Так что проблема точно не стоимости.
     
  50. Allusia

    Allusia Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    567
    Симпатії:
    1,222
    Бали:
    444
    Рід занять:
    Мамуся донечок
    Ага, і конкуренти їм пакують то 40 фунтів, то переліміт в 2 рази, і конкуренти вносять треки не дивлячись в інвойс, навіть маючи його в посилці. Я так не думаю. Проблема з персоналом і якимось хаосом, що там робиться. Я не розумію - за що береться оплата за реєстрацію треків, якщо їх неправильно реєструють і відповідальності за те не несуть. Або не реєструйте самі суми, через які потім проблеми на митниці, або якщо за то взялись - то відповідайте. Для мене і багатьох - було б набагато краще якби просто сканували треки, навіть нехай платно, якщо не встигли внести, і потім сама я могла їх заповнити: суму і кількість. А так виходить - що сам вже не можеш щось проконтролювати, за тебе внесли, спакували, а проблеми в тебе(
     
    YuliyaS та Lira подобається це.
  51. mili_baby

    mili_baby Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    196
    Симпатії:
    30
    Бали:
    424
    Мне второй не кто с покупки не отвечает что настораживает ещё больше