Повернення посилки

Тема в разделе "Информация для начинающего Шопоголика", создана пользователем Valentyne, 29 ноя 2016.

  1. Valentyne

    Valentyne Научный сотрудник ШУ

    Сообщения:
    315
    Симпатии:
    702
    Баллы:
    434
    Всім привіт!

    Недавно стикнулася з проблемою повернення посилки зі складу перевізника (Німеччина).
    Хочу написати як вирішилося моє питання.

    І пропоную в даній темі ділитися своїм досвідом. Може комусь допоможе.

    Так, на сайті німецького Чібо ВИПАДКОВО зробила замовлення з оплатою Rechnung (післяоплата по рахунку-фактурі) - сума 34Є. Чібо відправив посилку на наступний день (незважаючи на мої листи - не підправляти посилку).

    Адресу я зазначила перевізника SMART Forwarding.

    Оплату СВІФТом я не розглядала (вартість приблизно 300 грн. через Приватбанк).

    Перевізнику SMART Forwarding написала лист з проханням допомогти вирішити питання: або не приймати посилку (була ще в дорозі) або через них оплатити, або щоб допомогли з поверненням. На що отримала відповідь, що не можуть не прийняти посилку, а також ні повернення, ні оплату не можуть зробити. Після того як я їм процитувала положення про повернення з їхнього сайту - відповіли:
    (SMART Forwarding)
    20 окт., 14:44 EEST

    Добрый день, Валентина,
    посылка находится на складе.
    Отправка будет возможна после предоставления подтверждения оплаты заказа магазину.
    Если Вы не работали с европейскими магазинами, то доводим до Вашего сведения, что возврат возможен только по согласованию с магазином. Согласуйте, пожалуйста, с магазином возврат, пускай они пришлют курьера с документами. Стоимость услуги возврата - 10 евро плюс стоимость доставки по Германии.
    В случае если не будет подтверждения оплаты заказа или информации по возврату заказ будет считаться приобретённым мошенническим путём со всеми вытекающими последствиями. Это не наше желание устроить проблемы это законодательство, согласно которому использование Вами данных нашей компании для оплаты является нарушением закона за что существует ответственность в правовой сфере. Поэтому просим Вас как можно скорее решить вопрос с магазином.»

    «SMART Forwarding

    31 окт., 11:37 EET

    Доброго дня, Валентина,
    перечитайте, будь ласка, уважно лист від магазину.
    Особливо зверніть увагу на "wir senden Ihnen das Label dann per E-Mail zu.
    Nicht postversandfähige, großvolumige Sendungen holen wir bei Ihnen ab. In diesem Fall setzen Sie sich bitte für einen Abholtermin mit uns in Verbindung. Wenn Sie uns Ihre E-Mail-Adresse mitgeteilt haben, erhalten Sie eine Retourenbestätigung per E-Mail."

    Вони ж пишуть, що для повернення вони мають надіслати етикетку, яка клеїться на коробку. І прислати свого кур'єра.

    Скиньте, будь ласка, етикетку яку вони Вам надішлють, щоб ми могли роздрукувати та наклеїти на посилку (без неї магазин не прийме повернення). Також Вам потрібно оформити заявку на приїзд кур'єра оберіть, будь ласка, час приїзду кур'єра - 15:00 - 17:00.»

    Магазин етикетку вислав, а от з приїздом кур’єра ніяк:

    «vielen Dank für Ihre E-Mail.

    Vorab möchte ich mich für die verzögerte Bearbeitung Ihres Anliegens entschuldigen. Aufgrund eines derzeit sehr hohen E-Mail-Aufkommens war es uns leider nicht möglich, Ihren Fall zeitnah zu bearbeiten.

    Sie erhalten in Kürze von der Deutschen Post einen Tchibo Retourenschein per E-Mail.

    Für eine Abholung veranlassen Sie bitte über die DHL Seite www.dhl.de/abholung (nicht Speditionsartikel) selber einen Abholauftrag oder nutzen die
    kostenfreie Variante über die Post. Vielen Dank.

    Ich hoffe Sie, ausreichend informiert zu haben. Für weitere Fragen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.»

    «Sehr geehrte……….., anbei erhalten Sie die Retourenmarke zu Ihrer Rücksendung. Bitte drucken Sie die Retourenmarke auf einem A4 Papier aus, trennen das Retourenlabel an der markierten Stelle ab und kleben Sie dieses auf Ihre Rücksendung.

    Bitte antworten Sie nicht direkt auf diese E-Mail. Bei Rückfragen hierzu wenden Sie sich bitte direkt an Tchibo GmbH.
    Auftragsnummer: ………………..
    Sendungsnummer: …………
    Bitte drucken Sie das beigefügte Retourenlabel aus und bringen es auf dem Paket an. Für die Rücksendung geben Sie bitte das Paket in einer Filiale der Deutschen Post ab. Mit freundlichen Grüßen, Tchibo GmbH
    Überseering 18
    22297 Hamburg
    Ust-ID: DE 811164447
    Gerichtsstand: Sitz: Hamburg, Amtsgericht Hamburg HRB 43618
    Geschäftsführung: Dr. Markus Conrad (Vorsitzender), Holger Bellmann, Senay Kücük Tansu, Yves Müller, Ines von Jagemann, Carsten Wehrmann»

    Перевізник наполягав: «Будь ласка напишіть магазині із своєї пошти що курєр може приїхати в любий день з понеділка по четверг у робочі часи. Саме це Вас запитує магазин у листі.»

    Кількість листів на адресу магазину та перевізника не рахувала (але можу сказати що їх було багато).

    Розуміючи, що на наступний лист магазин (у кращому випадку) відповість через тиждень та те, що закінчується строк оплати товару (і мені нарахують ще і штрафи) - я зайшла на сайт ДХЛ по зсилці www.dhl.de/abholung і на свій ризик сама оформила виклик кур'єра на адресу перевізника (вартість 3Є без вказання часового діапазону, оплатила PAYPAL) https://www.dhl.de/popweb/maptos.en...SION_NO=1.0&WORKFLOW_SHOW_PAGE=CollectionOnly .

    Перевізнику повідомила що кур'єр буде такого-то числа протягом робочого часу.


    І (УРАААА!!!) посилка через 3 дні була отримана магазином!!!!
     
    Mashet, Ursula и Dark Angel нравится это.
  2. Dark Angel

    Dark Angel Учёная степень ШУ

    Сообщения:
    5.922
    Симпатии:
    3.530
    Баллы:
    694
    Адрес:
    dp.ua
    Спасибо!Очень полезный опыт.
     
    Valentyne нравится это.