Качество доставки службы Meest

Тема у розділі 'Meest US', створена користувачем revolytion, 28 лют 2018.

?

Довольны ли вы работой сервиса Meest.us?

  1. Да

  2. Нет

  3. Свой вариант

Результати буде видно тільки після голосування.
  1. revolytion

    revolytion Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    157
    Симпатії:
    69
    Бали:
    424
    С каждым днем набирается все больше посылок, которые пришли битые, или не в полном комплекте, или же вообще не пришли. Предлагаю здесь писать о том, что пришло (или не пришло) "не так".
    Мист игнорирует наши письма и сообщения или переводит все на "виноваты не мы, у нас все супер", поэтому пусть в этой теме у людей будет возможность высказаться насколько все "супер" или же нет, чтобы сообщения с проблемными посылками не терялись в общей теме обсуждений.

    Для разогрева:
    https://shu.com.ua/threads/meest-krazha-tovara.27905/ - кража товара
    https://shu.com.ua/threads/meest-us.21/page-565#post-4635152 - битый сервер
    https://shu.com.ua/threads/meest-us.21/page-562#post-4596622 - битый ноутбук
    https://shu.com.ua/threads/meest-us.21/page-562#post-4617907 - проблема с услугой "Выкуп товаров"
    https://shu.com.ua/threads/meest-us.21/page-565#post-4639142 - потеря данных по посылке
    https://shu.com.ua/threads/meest-us.21/page-566#post-4656078 - битый моноблок
    https://shu.com.ua/threads/meest-us.21/page-569#post-4681517 - украли товар

    Если первый пост можно будет редактировать и дальше - буду добавлять новоиспеченные истории в него, если нет - будут ссылки на посты в теме.
    Ну и если вдруг какая-та из историй решится тем или иным путем - ссылка будет удалятся дабы "не очернять" качество работы службы

    Ps люди имеют право знать о возможных проблемах и том, на сколько их решают и что более важное - как
     
    Останнє редагування: 26 бер 2018
  2. sensey

    sensey Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    435
    Симпатії:
    128
    Бали:
    434
    Оскільки завтраки вже всі зїджені. Розповім і я свою історію. Але не словами а картинками так наглядно і зрозуміліше. На складі відмовились приймати претензію агументуючи це тим що це я міг пошкодити монітор при відкритті так. Картинки із коментарями- кому цікаво. Міст не повертає гроші із 23.02.2018 і по сьогодняшній день. Нагадаю заявлені сроки на розгляд претензій до 14 робочих днів. Пройшло вже більше 90 днів. Також є картинки того стану в якому приїхало на склад містаюс в NJ і там все ціле.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  3. revolytion

    revolytion Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    157
    Симпатії:
    69
    Бали:
    424
    Угу..мені теж моноблоки їми приходять кожен раз і молюсь щоб прийшло цілим. Зазвичай у кожного десь корпус відходить. Останній вже відправляв на Дніпро, подивлюсь як у них з доставкою, хоча думаю що всяк краще
     
  4. sensey

    sensey Научный сотрудник ШУ

    Повідомлення:
    435
    Симпатії:
    128
    Бали:
    434
    Хочу повідомити результат: МІСТ КИНУВ МЕНЕ! Хочу зауважити що осткільки я замовляв послугу фото товару то саме міст пакував монітор перед відправкою. А фінал цього показаний. Вибачались і на тому всьо... ніяких грошей. От так працють скоти із meest.us.